piątek, 17 czerwca 2016

Pragnienie Własnego Szczęścia

Pierwszym prawem natury jest pragnienie własnego szczęścia - Jeremy Bentham


Ludzi można podzielić na takich: Dla których ważne i najważniejsze jest tylko szczęście innych i takich, którzy pragną na pierwszym miejscu swojego szczęście, ale postrzegani są za samolubów.
Przez ten cytat chcę wam powiedzieć, że cokolwiek robimy niech przynosi przede wszystkim nam szczęście. Ponieważ często robimy rzeczy, które robimy po to aby kogoś uszczęśliwić, ale sami tego nie chcemy. Nie liczy się dla nas to co będzie dziać się z nami i stawiamy siebie na ostatnim miejscu, a to nie jest dobre. 
Pomoc innym jest super i świadczy to o nas, że jesteśmy dobrymi ludźmi. Ale ważne w tym wszystkim jest abyśmy nie zapominali o sobie. 
Bardzo, bardzo bliska mi osoba, zawsze stawiała wszystko i wszystkich ponad wszystko. Zostawiała i dawała wszystko to co ma, aby na twarzy drugiej osoby pojawił się uśmiech, brak zawiedzenia i smutku. Te wszystkie rzeczy doprowadziły ją do okropnego stanu jaki przechodziła w życiu. Ten czas pokazał mi, że ważna jest pomoc innym i sprawianie im szczęścia, ale nigdy nie zapominajmy o sobie i nie zostawiajmy siebie na ostatnim miejscu. 
Nie wszystko i wszystkich jesteśmy w stanie uszczęśliwić i nie róbmy nie których rzeczy na siłę. 












 

XOXOX Kami 

12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia , piękny post.
    Nie warto robić nic na siłę :)
    Zapraszam:http://mylifeiswonderful9.blogspot.com
    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jestem i samolubne, ale dla mnie jest najważniejsze moje szczęście :D. Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie najważniejsze jest szczęście ważnych dla mnie osób i robie wszystko, zeby tak pozostało. Super spódniczka. :D
    floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ważne jest szczęście moje, tak samo jak innych. Uważam, że jak się nie jest szczęśliwym, nie jest się w stanie uszczęśliwić drugą osobę:) Świetne zdjęcia, bardzo fajna ścianka!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Nic dodać, nic ująć :) Kiedy pomagamy innym to powinniśmy czasami też pomyśleć o sobie :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jak najbardziej w moim stylu.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia na tle ceglanej ściany ;) , udanych wakacji!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. Robienie czegoś na siłę, bo ktoś tak chce jest bez sensu. Nawet jeśli liczy się dla nas szczęście innych - warto przy tym pomyśleć też o sobie. Cudne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń