wtorek, 7 kwietnia 2015

Decyzje i Ryzykowanie

Cześć ! 
Czy wy też zadajecie sobie te pytania -Co robić? Zrobić to czy nie ? 
Może lepiej nie bo coś zawale. Może on/ona zrobi pierwszy krok. 
A może nie będę się narzucać. 

Duża część z nas boi się ryzykować. Miałam z tym kiedyś bardzo duży problem. Wymyślałam miliony rzeczy, które mogły by się stać gdybym coś robiła, albo po prostu się bałam. Najgorsze było to, że później żałowałam tego że czegoś nie zrobiłam, bo się bałam czy wstydziłam. Aż w końcu pomogła mi jedna osoba przełamać to kiedy na chama kazała mi coś zrobić, a to że coś się udało dzięki temu było największą satysfakcją i szczęściem, bo gdybym nie zaryzykowała nic by się nie stało.



Od tamtego czasu mówię sobie NIE BÓJ SIĘ ! Jeżeli nawalisz czy coś się stanie, przynajmniej nie będziesz żałować, że czegoś nie zrobiłaś. Choć zdarza nam się, że żałujemy tego co zrobiliśmy, ale moją zasadą jest to aby nie żałować rzeczy jakie się zrobiło, bo czasem dobrze zrobiliśmy nawet o tym nie widząc, a odpowiedzi na to dowiemy się później. COŚ SIĘ DZIEJE ABY ZADZIAŁO SIĘ COŚ NOWEGO. 

Podejmujmy ryzyko, ale oczywiście z głową, żeby to nie było 
-Skoczę z okna zaryzykuję ! haha Nie
Nie o to chodzi. :)



Jeżeli macie jaką kol wiek rzecz czy decyzje rozważcie ją uważnie i podejmijcie właściwe. Choć ja w podejmowaniu decyzji jestem beznadziejna i zawsze coś nawale, ale staram się nie żałować, bo NIC NIE DZIEJE SIĘ BEZ POWODU i czekam na to cierpliwie.

NOTHING HAPPENS WITHOUT W REASON





 XOXOX - KATE ! <3


19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog :))
    Obserwuję oraz również zachęcam :)
    Byłoby nam miło :))
    http://photo-kinga.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo się zgadzam! Bez ryzyka nie ma zabawy haha :D A tak na poważnie, ja gdybym nie podjęła wielu ryzykownych decyzji to bym nie była tu gdzie jestem, a teraz nie żałuję ani jednej :)

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z tobą, trzeba ryzykować, ale nie skokiem z okna :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Bardzo ladne zdjecia :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczną figurę :) zazdroszczę
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jesli rownież zaobserwujesz mojego bloga :)
    styleeforyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie napisane:3
    Ja nadal nie mogę się przemoc i zrobić coś co będzie ryzykowne bo się boje , ale staram się :D
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz! Tez uważam ze umiarkowane ryzyko jest bardzo przydatne ;)

    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uważam, że lepiej jest żałować coś, co się zrobiło niż coś, czego się nie zrobiło :)
    +Obserwuję i liczę na rewanż :*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam to samo :) <3 Dziękuję za obserwację !! <3

      Usuń
  9. Warto o wiele zaryzykować, bo w przyszłości można nie mieć już na to okazji :)
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie w 90% należy ryzykować :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się ryzykować, podejmować nowe decyzje i jak na razie nie zraziłam się:)
    Trzeba oczywiście robić to z umiarem, tak, jak napisałaś:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne!! śliczne zdjecia :*:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja często ryzykuję, bo przecież do odważnych świat należy. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog i śliczne zdjęcia :) Zostanę tu na dluzej :)
    Jeśli chcesz wpadnij do mojej ulubionej blogerki jest świetna i jesli masz czas to poczytaj a może skomentuj jeśli chcesz :) każdy komentarz ją bardzo motywuje :) o to jej blog http://kcdotw.blogspot.com/
    PS.gratuluje twojego bloga :) i zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo często ryzykuję i w 90% wychodzi to na dobre :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny top, podoba mi się :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życie bez ryzyka jest dla mnie nudne. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń