niedziela, 26 kwietnia 2015

Chce znów być dzieckiem!


Nie mogę powiedzieć, że nie jestem dzieckiem, bo jeszcze nim jestem. Mam dopiero 14 lat, a do dorosłości mi jeszcze daleko. 
Chodzi mi tu bardziej o to, że czasem każdy z nas ma dosyć spraw jakie dzieją się w okół nas. Ma ochotę położyć się pod kołdrą i spać, nie myśląc o sprawach jakie nas przytłaczają. Czy to nauka, czy rodzina, przyjaciele, chłopak, dziewczyna. Często myślę nad tym, że gdy byłam mała obchodziło mnie tylko to w co będę się dziś bawić, czy moja ulubiona bajka będzie dziś w telewizji. Mój dzień rozpoczynał się gdy wstałam rano i strasznie cieszyła się co będę robić dziś. Pierwsze co robiłam to przybiegałam do mamy pod kołdrę i włączałam teleranek, gdzie leciały Gumisie. Następnie z moją ukochaną lalką jadłyśmy śniadanie. Chodziłam na spacery, karmiłam kaczki, bawiłam się na placu zabaw. Później wracałam do domu, jadałam obiad, szłam na małą drzemkę i znów się bawiłam. Tak przez wszystkie dni. 
Czasami tęsknie za tymi czasami, ale każdy ma swój czas. Teraz najważniejsze jest to aby ze szczęściem i uśmiechem na twarzy przechodzić przez życie i robić mnóstwo rzeczy, które nas uszczęśliwiają i z których czerpiemy radość. 
Moją najlepszą rzeczą aby poczuć się jak dziecko i nie tylko to spotkanie z przyjaciółką i godzinami śmianie się z byle czego, oglądanie bajek czy śmiesznych, głupich rzeczy i wyjście na plac zabaw, kręcenie na karuzeli i huśtanie się do nieba haha :D 

Czy wy też tak czasem macie ?? <3




XOXOXOXO - Kate <3

10 komentarzy:

  1. Aż się rozczuliłam, bo powspominałam swoje beztroskie lata :) Śliczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami też chciałabym być dzieckiem.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czasami tęsknię za tymi beztroskimi czasami dzieciństwa, chcialabym wrócić do tego czasu :))
    świetne zdjęcia, super wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często mam podobne odczucia do Ciebie :)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  5. też czasami chciałabym wrócić to beztroskiego życia 5-latki :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post i mega zdj :D


    obserwuje i licze na rew :* http://pinkintherain.blogspot.com/
    UDANEGO DNIA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! Sama się zastanawiałam nad kupnem tej koszulki(pull&bear, prawda?). Jeśli chodzi o powroty do dzieciństwa, to zazwyczaj kończy się to oglądaniem bajek - ze znajomymi lub we własnym towarzystwie. Jednakże bycie nastolatkiem także ma ogromny urok - kończąc etap gimnazjum sama to doceniam. Jeszcze dużo przed nami, mam nadzieje, że dobrego! :)
    Świetny blog, http://nataliamakota.blogspot.com/ zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem chciałabym powrócić do beztroskich lat :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekaj az skończysz 18 lat i zaczniesz miec wiecej obowiązków. Ja w weku 14 lat chciałam dorastac teraz jednak wolała bym najlepiej być rocznym dzieckiem które się tylko bawi hehe :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń