czwartek, 12 marca 2015

Po woli, małymi kroczkami się zbliża....

 
Hej, hej, witajcie ! :D
Czy ty też widzicie tą piękną pogodę, która nas wita.
Oficjalnie poczułam, że wreszcie robi się ciepło i będę mogła schować kurtkę do szafy i zakładać lekkie ubrania i ogrzewać się na słońcu. Wydaję mi się, że strasznie długo trwała jesień i zima, chyba właśnie tak było, prawie pół roku. Brakuje mi już słońca i lata. Nie mogę się doczekać wakacji, wyjazdów. Mam straszną ochotę wyjechać gdzieś i powylegiwać się na plaży z koktajlem w ręku. Oh... jeszcze ok. 4 miesiące :/ .
Nie mam kompletnie ochoty chodzenie do szkoły i wstawania rano. Jedyną rzeczą, która mnie ratuje to myśl, że szybko po siedzę te kilka godzin w szkole, wrócę do domu i będę mogła wylegiwać się w łóżku czy pójść na spacer z słuchawkami w uszach. Praktycznie teraz co dzień, po powrocie ze szkoły rzucam plecak i wychodzę na godzinny spacer w moim mieście. Strasznie lubię mieszkać tu gdzie mieszkam, ponieważ są tu lasy i piękne miejsca, w których mam mnóstwo wspomnień, które przychodzą mi do głowy, kiedy tylko przejdę obok powiedzmy jakiegoś drzewa czy kamienia, przy którym coś się zadziało. W planach także mam dużo rzeczy, które chcę zrobić w czasie wiosny i lata. Chce znów zdrowiej jeść, jak to robię zawsze kiedy pojawia się co raz więcej moich ulubionych owoców. Chcę robić więcej rzeczy na zewnątrz. Uprawiać więcej sportu, ale chyba najbardziej cieszę się z tego, że znów będę mogła przy pięknej pogodzie jeździć konno. Także chcę zapisać się na jakieś zajęcia dodatkowe, po prostu wypełniać miło i korzystnie czas, a nie leżeć przy laptopie z chrupkami, zawinięta kocem.
 
 






XOXOXOX - Kate ♥ ♥ ♥


28 komentarzy:

  1. śliczne maxy i parka *o*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post bardzo optymistyczny - o wiośnie i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię spędzać czas aktywnie, ostatnio strasznie się nudzę i próbuję znaleźć jakieś inne zajęcia niż telefon czy komputer :/
    ja też mam wiele planów na wiosnę i lato :)
    kocham Warszawę, bardzo chciałabym tam mieszkać :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo tak ja widzę tą pogodę :) śliczna stylizacja :D
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    http://yesdonutelouniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mogę się doczekać wakacji! Ale damy radę, już coraz bliżej :)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :). Obs za obs?
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia
    Obserwacja za obserwacje
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie działaj :)
    Fajowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda niestety znowu się zepsuła, a w piątek było tak ślicznie około 20 stopni.
    Ładne zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham warszawe :) Byłaś w pałacu kultury w środku? Jest tam super haha bylam jak byłam mała
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, ale tekst, jak dla mnie, słabo widoczny. Mogłabyś go trochę przyciemnić...
    http://lifestylebyzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz pogoda sie totalnie zepsuła.. pada śnieg ;c

    ---------------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie aktualnie jest strasznie zimno i pada deszcz. Nie mogę się doczekać tej prawdziwej wiosny :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie ciągle wiatr i deszcz, masakra :( gdzie ta wiosna? :c

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam wrażenie jakby ta zima trwała wiecznie, dlatego gdy tylko wychodzi troszkę słońca to aż zapominam o wszystkim i ciągle chodzę z uśmiechem na twarzy <3 Oby tylko już śnieg nie padał bo zepsuje mi totalnie humor!

    http://itssandradagmara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne zdjecia !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie aktualnie w jeden dzień pada grad, następnie śnieg, a później wychodzi słońce. Śmieję się, że codziennie mamy 3 inne pory roku :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wyczekiwalam ciepłych dni.. :) śliczna stylizacja...

    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozpędziłaś się z tym zdejmowaniem kurtki, bo teraz znowu nastała ta okropna pogoda :c

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz śliczne brązowe włosy. Zazdroszczę.
    Zapraszam do mnie: Irbis Nix - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też już nie mogę sie doczekać lata i wakacji!
    Jeszcze 87 dni!
    Świetne zdjęcia, genialnie wyglądasz ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja odliczam już dni do wakacji :D świetne zdjęcia!
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, mnie w tym roku czeka wycieczka do Warszawy :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja za niedługo kończę szkołę
    dlatego chcę się nią jeszcze nacieszyć :)
    a pogoda u mnie jest straszna, zimna i deszczowa
    a w sąsiednich miejscowościach padal
    nawet śnieg.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały blog, a ty jesteś piękna :**
    Obserwuję :8
    zapraszam na nowy post :**
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń