środa, 16 grudnia 2015

Zmień i nie zgób siebię



Każdy z nas zastanawia się nad tym jak wygląda, co się w nim nie podoba, co może zmienić, jakie zmiany może wprowadzić w swoje życie, a co może ulepszyć.
Zastanówmy się najpierw jakie zmiany będą dobre, a co będzie złe. Co sobie wmawiamy, a co ktoś nam wmawia. Wiem, że nigdy się tego nie dowiem. Nie wiem jaka decyzja jest zła, a jaka dobra, co wniesie, co zyskam, a co stracę.
Każdy z nas nie lubi tego jak wygląda, czasem nie lubimy naszego charakteru. Czas to zmienić.
Nie, nie pokochasz siebie, nie martw się nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to abyś zrozumiał/ała, że nie musisz siebie od razu pokochać, że nie musisz być dla siebie ideałem, wiesz kim bądź? SOBĄ.!
Kiedy będziesz sobą to może siebie pokochasz, a może polubisz, nie wiem. Wiem, że będziesz do siebie podchodzić z dystansem, nawet z szacunkiem. Wiem, że zmiany są potrzebne, każdy je potrzebuję.
Dziś się zastanawiałam nad nimi i doszłam do wniosku, że nie zmienię swojej twarzy, ale mogę ją udoskonalić, dbać o nią. nawilżać, kremami, dbać aby nie mieć trądziku, stosować dietę. Sylwetkę, mogę zmienić poprzez ćwiczenia, ale to też będzie udoskonalenie jej. włosy, paznokcie, wszystko to samo. Zacznij pierw o zadbania o siebie i to będzie ta zmiana.
Radzę tobie, abyś pomyślał/ała, nad tym jakie zmiany chcesz wprowadzić, co się uszczęśliwia. Pamiętaj nie zgub siebie.
Nie torturuj się na siłę zmianami, bo wtedy nie dość, że stracisz siłe na wszytsko to jeszcze pogubisz się. Pomyśl czy chcesz zmiany charakteru czy wyglądy czy otoczenia.
Może to: pokój, ciuchy, kosmetyki, włosy, jedzenie, hobby ?
Pamiętaj abyś nie kierował/ała się opinią innych. Ciebie ma obchodzić tylko i wyłącznie twoja opinia.
Wiem, że jesteś bardzo dzielny/na!
Mimo, że cie nie znam, lecz może i się mylę, wiem, że kiedy napotkasz przeszkodę umiesz ja pokonać i iść dalej, jak nie iść to biec, jak nie biec to się czołgać, ale pójdziesz dalej.
Rób zmiany, ale tylko takie, które ciebie uszczęśliwiają, zastanów się nad nimi. Zauważ je i pielęgnuj.
Mam nadzieję, że pomyślisz teraz nad sobą i zastanowisz się czy jesteś taki/taka beznadziejny/a
Zrób coś dla siebie nie gubiąc siebie, to wszystko trudne, ale dasz radę.

Powodzenia XOXO KATE ! <3







PS: Przepraszam za jakość zdjęć :/






poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Back To School Haul


Cześć !!
Dziś jest 31 sierpnia czyli moje urodziny i ostatni dzień wakacji :( Jutro już musimy być ubrani na galowo i witać nowy rok szkolny :( tylko o tym marzę...
Chyba jak każdy z jednej strony cieszę się, że idę do szkoły a z drugiej nie. Mam nadzieje, że 10 miesięcy nauki minie szybko i znów będą wakacje.
Dziś mam dla was Haul z rzeczami jakie kupiłam do szkoły. Napiszcie w komentarzu, czy cieszycie się z powrotu do szkoły, a teraz zapraszam do dalszej części postu :*


1. Ten plecak z H&M jest on z sztucznej skóry, ale obawiam się, że nie wytrzyma on długo noszenia ciężkich książek, bo rączki z tego materiału są bardzo delikatne.
2. Kosmetyczka jest z H&M i również jest ze sztucznej skórki.
3. Buteleczka tam samo jak inne rzeczy jest z H&M, jest ona odkręcana i fajna na wodę



4. Wszystkie zeszyty są z Auchan



5. Wszystkie przybory są z Auchan oprócz: różowego długopisu i gumka w grzybka :), które są z Tigera.

Życzę wszystkim dobrego powrotu do szkoły, aby ten rok był jak najlepszy, dobrych ocen, super przyjaciół, miłych nauczycieli ! <3 <3

XOXOX - Kate !! <3


niedziela, 26 kwietnia 2015

Chce znów być dzieckiem!


Nie mogę powiedzieć, że nie jestem dzieckiem, bo jeszcze nim jestem. Mam dopiero 14 lat, a do dorosłości mi jeszcze daleko. 
Chodzi mi tu bardziej o to, że czasem każdy z nas ma dosyć spraw jakie dzieją się w okół nas. Ma ochotę położyć się pod kołdrą i spać, nie myśląc o sprawach jakie nas przytłaczają. Czy to nauka, czy rodzina, przyjaciele, chłopak, dziewczyna. Często myślę nad tym, że gdy byłam mała obchodziło mnie tylko to w co będę się dziś bawić, czy moja ulubiona bajka będzie dziś w telewizji. Mój dzień rozpoczynał się gdy wstałam rano i strasznie cieszyła się co będę robić dziś. Pierwsze co robiłam to przybiegałam do mamy pod kołdrę i włączałam teleranek, gdzie leciały Gumisie. Następnie z moją ukochaną lalką jadłyśmy śniadanie. Chodziłam na spacery, karmiłam kaczki, bawiłam się na placu zabaw. Później wracałam do domu, jadałam obiad, szłam na małą drzemkę i znów się bawiłam. Tak przez wszystkie dni. 
Czasami tęsknie za tymi czasami, ale każdy ma swój czas. Teraz najważniejsze jest to aby ze szczęściem i uśmiechem na twarzy przechodzić przez życie i robić mnóstwo rzeczy, które nas uszczęśliwiają i z których czerpiemy radość. 
Moją najlepszą rzeczą aby poczuć się jak dziecko i nie tylko to spotkanie z przyjaciółką i godzinami śmianie się z byle czego, oglądanie bajek czy śmiesznych, głupich rzeczy i wyjście na plac zabaw, kręcenie na karuzeli i huśtanie się do nieba haha :D 

Czy wy też tak czasem macie ?? <3




XOXOXOXO - Kate <3

wtorek, 7 kwietnia 2015

Decyzje i Ryzykowanie

Cześć ! 
Czy wy też zadajecie sobie te pytania -Co robić? Zrobić to czy nie ? 
Może lepiej nie bo coś zawale. Może on/ona zrobi pierwszy krok. 
A może nie będę się narzucać. 

Duża część z nas boi się ryzykować. Miałam z tym kiedyś bardzo duży problem. Wymyślałam miliony rzeczy, które mogły by się stać gdybym coś robiła, albo po prostu się bałam. Najgorsze było to, że później żałowałam tego że czegoś nie zrobiłam, bo się bałam czy wstydziłam. Aż w końcu pomogła mi jedna osoba przełamać to kiedy na chama kazała mi coś zrobić, a to że coś się udało dzięki temu było największą satysfakcją i szczęściem, bo gdybym nie zaryzykowała nic by się nie stało.



Od tamtego czasu mówię sobie NIE BÓJ SIĘ ! Jeżeli nawalisz czy coś się stanie, przynajmniej nie będziesz żałować, że czegoś nie zrobiłaś. Choć zdarza nam się, że żałujemy tego co zrobiliśmy, ale moją zasadą jest to aby nie żałować rzeczy jakie się zrobiło, bo czasem dobrze zrobiliśmy nawet o tym nie widząc, a odpowiedzi na to dowiemy się później. COŚ SIĘ DZIEJE ABY ZADZIAŁO SIĘ COŚ NOWEGO. 

Podejmujmy ryzyko, ale oczywiście z głową, żeby to nie było 
-Skoczę z okna zaryzykuję ! haha Nie
Nie o to chodzi. :)



Jeżeli macie jaką kol wiek rzecz czy decyzje rozważcie ją uważnie i podejmijcie właściwe. Choć ja w podejmowaniu decyzji jestem beznadziejna i zawsze coś nawale, ale staram się nie żałować, bo NIC NIE DZIEJE SIĘ BEZ POWODU i czekam na to cierpliwie.

NOTHING HAPPENS WITHOUT W REASON





 XOXOX - KATE ! <3


czwartek, 12 marca 2015

Po woli, małymi kroczkami się zbliża....

 
Hej, hej, witajcie ! :D
Czy ty też widzicie tą piękną pogodę, która nas wita.
Oficjalnie poczułam, że wreszcie robi się ciepło i będę mogła schować kurtkę do szafy i zakładać lekkie ubrania i ogrzewać się na słońcu. Wydaję mi się, że strasznie długo trwała jesień i zima, chyba właśnie tak było, prawie pół roku. Brakuje mi już słońca i lata. Nie mogę się doczekać wakacji, wyjazdów. Mam straszną ochotę wyjechać gdzieś i powylegiwać się na plaży z koktajlem w ręku. Oh... jeszcze ok. 4 miesiące :/ .
Nie mam kompletnie ochoty chodzenie do szkoły i wstawania rano. Jedyną rzeczą, która mnie ratuje to myśl, że szybko po siedzę te kilka godzin w szkole, wrócę do domu i będę mogła wylegiwać się w łóżku czy pójść na spacer z słuchawkami w uszach. Praktycznie teraz co dzień, po powrocie ze szkoły rzucam plecak i wychodzę na godzinny spacer w moim mieście. Strasznie lubię mieszkać tu gdzie mieszkam, ponieważ są tu lasy i piękne miejsca, w których mam mnóstwo wspomnień, które przychodzą mi do głowy, kiedy tylko przejdę obok powiedzmy jakiegoś drzewa czy kamienia, przy którym coś się zadziało. W planach także mam dużo rzeczy, które chcę zrobić w czasie wiosny i lata. Chce znów zdrowiej jeść, jak to robię zawsze kiedy pojawia się co raz więcej moich ulubionych owoców. Chcę robić więcej rzeczy na zewnątrz. Uprawiać więcej sportu, ale chyba najbardziej cieszę się z tego, że znów będę mogła przy pięknej pogodzie jeździć konno. Także chcę zapisać się na jakieś zajęcia dodatkowe, po prostu wypełniać miło i korzystnie czas, a nie leżeć przy laptopie z chrupkami, zawinięta kocem.
 
 






XOXOXOX - Kate ♥ ♥ ♥


wtorek, 17 lutego 2015

My Everyday Makeup Routine


Cześć tu Kate ! <3
Mam dziś dla was posta z moim codziennym makijażem. Tak naprawdę nie wiem czy będzie widać różnicę w aparacie, ale uwierzcie, że naprawdę mam bardzo dużo niedoskonałości i zaczerwienień. Mam nadzieje, że wam sie spodoba :) 



 1. Najpierw nakładam krem BB z Maybelline ( dream fresh ) w sumie nie robi on wiele tylko nawilża moją twarz i ją trochę rozświetla. Nakładam go pędzelkiem z H&M 



2. Następnie używam korektor z essensce i zakrywam nim niedoskonałości i zaczerwienia, których na szczęście nie widać w aparacie ( to pewnie światło ) :)


3. Pudruj twarz moim ulubionym pudrem z Rimmel ( stay matte )


4. Nakładam róż z H&M ( strasznie lubię ich kosmetyki :) ) Używam tego najciemniejszego koloru, pierwszego z prawej 


5. Następnie podkręcam moje rzęsy zalotką. Ostatnio mam obsesje na punkcie ich podkręcania 


 6. Maluje rzęsy i brwi przezroczystą odżywką z miss sporty. 


7. I na koniec maluję usta moją ukochaną, najlepszą pomadką z Baby Lips ( Cherry me ) 


No i koniec! Przepraszam, że w aparacie nie ma prawdziwego efektu :( .
Mam nadzieje, że podobał wam się ten post. Oczywiście swoje opinie piszcie w komentarzach :) 

XOXOXOX - Kate <3 

wtorek, 10 lutego 2015

Ferie


Cześć!
Trochę spóźniłam się z postem o feriach ponieważ miałam je ok. tydzień temu. Zazdroszczę tym którzy mają teraz ferie. Chciała bym spędzić je jeszcze raz tak samo. Pomyślałam, że mogę wam troszkę po opowiadać co się działo. W pierwszym tygodniu ferii ogólnie spotykałam się z przyjaciółmi i jeździłam na łyżwy, do sklepów i odpoczywała. Natomiast w drugim tygodniu pojechałam z moim tatą, Kariną i jej tatą na tydzień do Ustrzyk. Mieszkaliśmy w małym domku przy stoku. Codziennie o 10:00 jeździłyśmy na nartach tak do ok. 13. Zawsze po nartach piłyśmy przepyszną, gorącą czekoladę. Dużo siedziałyśmy w pokoju śmiejąc się z byle czego i oglądając filmy. Jedną super rzeczą jaka nam się udałą to to, że nauczyłyśmy się jeździć na desce. Oczywiście nie perfekcyjnie, bo byłyśmy tylko na 2 lekcjach, ale umiemy zjechać z górki :P. Wyjazd był naprawdę udany. Podrywali nas panowie, którzy podawali nam orczyk :D. Ale tak naprawdę najlepszą rzeczą było to, że cały tydzień byłyśmy razem <3

A jak wy spędziliście ferie??


















XOXOXOX - Kate <3 

piątek, 23 stycznia 2015

Postanowienia Noworoczne


✿  Hej!  
Tak wiem jest już 23 dzień po sylwestrze, a ja mam zamiar napisać postanowienia noworoczne. No cóż pomyślałam, że jednak je napiszę :). Niektórym postanowienia noworoczne wyjadą się dziwne, że postanawiam sobie od nowego roku rzeczy które mogłabym zrobić od razu, ale ja jakoś tak lubię postanowić coś sobie i spróbować zrobić różne rzeczy, aby potem zobaczyć ile rzeczy udało mi się zrobić w tym roku. No dobra mam ich trochę ,ale nie wszystkie wypiszę bo są dość osobiste :) ale dobra. Zaczynamy ! 

1. Mieć 100 obserwacji na blogu :) 
2. Pojechać na koncert jednej z gwiazd
3. Nauczyć grać się na pianinie
4. Zapuścić włosy i doprowadzić je do normalnego stanu
5. Jeździć na zloty YT i ogólnie blogerek i youtuberek
6. Rozwijać umiejętności jeździeckie :D
7. Mieć swój wymarzony aparat
8. Podejmować właściwe decyzje
9. Nauczyć się lepiej angielskiego
10. Rozciągać się, aby robić szpagat i inne takie :D
11. Oczywiście jak co roku lepiej sie uczyć ;)
12. przeczytać całą szkolna lekturę
13. Zdrowiej jeść
14. Robić mnóstwo rzeczy, aby było dużo wspomnień z tego roku i po prostu postarać się aby ten rok był najlepszy :)








XOXOXOX - Kate <3